Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Termin: 14 dni od dnia otrzymania paczki.
  2. Warunki: towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
  3. Procedura:
  • Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki razem z dowodem zakupu (formularz zwrotu załącznik nr 1).
  • Prześlij przesyłkę na adres: Trzy Życzenia, Tęczowy Las 1/67, 10-687 Bartąg.
  • Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
  • Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.

Wyjątki:

  1. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie/personalizowana nie podlega zwrotowi.

 

Reklamacje

  1. Warunki: wady fabryczne produktu.
  2. Procedura:
  • Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (formularz reklamacyjny załącznik nr 2).
  • Prześlij przesyłkę na adres: Trzy Życzenia, Tęczowy Las 1/67, 10-687 Bartąg.
  • Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Wyjątki:

  • Uszkodzenia mechaniczne.
  • Odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalnym ścieraniem się srebra lub srebra pozłacanego.

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

NUMER ZAMÓWIENIA: ..............................

DATA ZAMÓWIENIA: .......................................

IMIĘ I NAZWISKO: ..................................................................................................................

ADRES:................................................................................................................................... 

TELEFON: .................................................... EMAIL: .............................................................

 

Proszę o zwrot należności na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)

nazwa Banku: ..........................................................................................................

Numer rachunku..........................................................................................................

 

NAZWA TOWARU:

ILOŚĆ:

CENA BRUTTO:

PRZYCZYNA ZWROTU:

Uwagi Klienta:....................................................................................................................................... .............................................................................................................................................................................................................

 

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu. 

 

..................................................................................

(czytelny podpis Klienta)


Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

...................................................................

Data

 

           

 

Ja......................................................niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących towarach:..........................................................................

Data wykrycia wady:..................................................................................................................................................

Szczegółowy opis wykrytych wad..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy/dostawy:...................................................................................................................................

Imię i Nazwisko Klienta:...................................................................................................................................

Adres Klient:...................................................................................................................................

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.

*niepotrzebne skreślić

Wartość obniżenia ceny według żądania Klienta...................................................................................................................................

Informacje dodatkowe:...................................................................................................................................

 

...................................................................................................................................

Czytelny podpis klienta

*tylko, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

  

Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium