Zwroty i reklamacje
Zwroty
- Termin: 14 dni od dnia otrzymania paczki.
- Warunki: towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
- Procedura:
- Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki razem z dowodem zakupu (formularz zwrotu załącznik nr 1).
- Prześlij przesyłkę na adres: Trzy Życzenia, Tęczowy Las 1/67, 10-687 Bartąg.
- Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
- Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
Wyjątki:
- Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie/personalizowana nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
- Warunki: wady fabryczne produktu.
- Procedura:
- Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki wraz z dowodem zakupu (formularz reklamacyjny załącznik nr 2).
- Prześlij przesyłkę na adres: Trzy Życzenia, Tęczowy Las 1/67, 10-687 Bartąg.
- Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Wyjątki:
- Uszkodzenia mechaniczne.
- Odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalnym ścieraniem się srebra lub srebra pozłacanego.
Załącznik nr 1
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
NUMER ZAMÓWIENIA: ..............................
DATA ZAMÓWIENIA: .......................................
IMIĘ I NAZWISKO: ..................................................................................................................
ADRES:...................................................................................................................................
TELEFON: .................................................... EMAIL: .............................................................
Proszę o zwrot należności na rachunek bankowy: (zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta)
nazwa Banku: ..........................................................................................................
Numer rachunku..........................................................................................................
NAZWA TOWARU:
ILOŚĆ:
CENA BRUTTO:
PRZYCZYNA ZWROTU:
Uwagi Klienta:....................................................................................................................................... .............................................................................................................................................................................................................
Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu.
..................................................................................
(czytelny podpis Klienta)
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
...................................................................
Data
Ja......................................................niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących towarach:..........................................................................
Data wykrycia wady:..................................................................................................................................................
Szczegółowy opis wykrytych wad..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Data zawarcia umowy/dostawy:...................................................................................................................................
Imię i Nazwisko Klienta:...................................................................................................................................
Adres Klient:...................................................................................................................................
Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.
*niepotrzebne skreślić
Wartość obniżenia ceny według żądania Klienta...................................................................................................................................
Informacje dodatkowe:...................................................................................................................................
...................................................................................................................................
Czytelny podpis klienta
*tylko, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/